.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهيمي: موسوي بايد در 22 خرداد محاكمه مي‌شد
معاون سياسي‌امنيتي استاندار مازندران با اشاره به گذشت يك سال از پيروزي مردم ايران در انتخابات دهم و حضور 40 ميليوني آنان در اين انتخابات، اظهار داشت: 22 خرداد 89 بايد روز محاكمه موسوي و كروبي مي‌بود...
ابراهيمي: موسوي بايد در 22 خرداد محاكمه مي‌شد

معاون سياسي‌امنيتي استاندار مازندران با اشاره به گذشت يك سال از پيروزي مردم ايران در انتخابات دهم و حضور 40 ميليوني آنان در اين انتخابات، اظهار داشت: 22 خرداد 89 بايد روز محاكمه موسوي و كروبي مي‌بود.

به گزارش  فارس ، هادي ابراهيمي شنبه شب در همايش آگاهي و بصيرت كه به شكرانه گذشت يك سال از حضور ميليوني و وصف‌ناپذير مردم ايران در پاي صندوق‌هاي رأي دهمين آزمون بزرگ انتخابات رياست جمهوري، برگزار شد، به تشريح مواضع اصلاح طلبان و شعارهايي كه نشأت گرفته از عقايد غربي بود پرداخت و شكست اين عده را به منزله شكست سردمداران كفر دانست.
وي با بيان اينكه امروز بايد محاكمه علني ميرحسين و كروبي كه خواسته و توقع اكثريت مردم، امت حزب‌الله و شهيدداده‌ها بود، نزد افكار عمومي توسط دستگاه قضايي برگزار مي‌شد، گفت: اين محاكمه بايد برگزار مي‌شد تا مردم ملاحظه كنند كه اين آقايان و حضرات چه خيانتي به نظام و انقلاب وارد كردند و اين خيانت، خيانتي بزرگ و نابخشودني است.

ابراهيمي اين حركات را به انقلاب‌هاي مخملي بي شباهت ندانست بلكه اظهار داشت: آنچه كه در 22 خرداد 88 در داخل كشور ديديم شباهت زيادي با انقلاب‌هاي مخملي چند سال گذشته در كشورهاي باقيمانده از بلوك پيشين غرب در چك اسلواكي، صربستان، گرجستان، قرقيزستان و اوكراين داشت كه طي آن هيئت‌هاي حاكم جاي خود را به ايالت متحده دادند.

وي در تعريف انقلاب مخملي، تصريح كرد: تحولات و دگرگوني‌هاي سياسي و برخوردهاي منفي بدون خونريزي كه ميانه خوبي با غرب و دموكراسي آمريكا دارند بهترين تعريف براي انقلاب مخملي است.

ابراهيمي افزود: اين حكومت‌ها بسيار متعصب و ديكتاتور هستند و هدف روي كار آمدن دولت در واقع روي كار آمدن اشخاصي است كه گزينه مناسبي براي اهداف و مطمع نظر آنها باشند.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به رصد شعارهاي ميرحسين موسوي و كروبي پرداخت و اظهار داشت: دفاع از دموكراسي و آزادي و متهم كردن دولت به فساد مالي، ناكارآمد جلوه دادن دولت و اعلام اين مواضع در مناظرات ميرحسين و كروبي، شعار تغيير و بعدها شعار تقلب كه همه و همه برگرفته از انديشه‌هايي تهي بود كه البته اين شعارها نمي‌توانست اهداف نظام و آحاد مردم را پيگيري كند.

وي به فتنه بدعت، فتنه شبهه و فتنه اخير كه با هدف تغيير و ناكارآمد كردن دولت و نظام در 30 رخ داد، اشاره و تصريح كرد: اگر دورانديشي مقام معظم رهبري در فتنه اخير نبود نظام از هم مي‌پاشيد و ما به ساحل آرامش نمي‌رسيديم.

ابراهيمي، دولت احمدي نژاد را دولت كار، تلاش و خستگي‌ناپذيري دانست و گفت: اين دولت نياز به پشتيباني دارد زيرا برآمده از مردم است و ما امروز بايد بيعت مجددي با آرمان‌هاي مقام معظم رهبري داشته باشيم.

وي خطاب به آنها كه هنوز در خوابند، گفت: انتقاد با كينه توزي متفاوت است اما سران فتنه گويا نمي‌خواهند اين را بفهمند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 خرداد 1389
غلامیان نماینده روزنامه ایران را هم محاکمه کنید که دارد دولت اصولگرا را بدنام می کند .
نا شناس 23 خرداد 1389
اقاي ابراهيمي به كجا چنين شتابان ؟ پياده شو تا با هم برييم ؟ هرچه فكر كردم چه پاسخي به اين بيانات ارزشي شما داشته باشم . چيزي به جز همان ضرب المثل معروف كه مي گويند مار كه پير شد قورباغه هم براش ابو عطا مي خونه . ببخشيد . در مثل مناقشه نيست قصد توهين نداشتم
نا شناس 23 خرداد 1389
عالی بود - این انتخابات برای بعضی از افراد ستادها اگه نون نداشت پست خوبی داشت
علی . ا 23 خرداد 1389
با سلام ابراهیمی یک احمدی نژاد دیگریست که دل و جرات شیر دارد که جلوی فتنه گران ایستاده است کمی مسئولین دیگر استان یاد بگیرند که محا فظه کار نباشند افتخار می کنم که ابراهیمی مازندرانی و ساروی است و خواهشمندیم انگ بیهوده به ایشان نزنید چون ایشان برای مردم کار می کند روزهای سه شنبه بروید دفتر ایشان و ملاقات عمومی ایشان را از نزدیک ببینید و قضاوت کنید اگر کاری هم نکند ولی دیدار با مردم خودش دل گرمی است برای آنان
farhad 23 خرداد 1389
باسلام
بعداز مدتها که باشماقطع شده بودم برگشتم ودلم نمی آمد از دعاهای خیر دوستان را محروم کنم
امادرخصوص محاکمه جرثمه های فتنه ونفاق رهبران دیکتاتور سبزاموی باید عرض کنم خداوند وخون شهدا ومقاومت مردم در مقابل آنها همینقدر بس که کروبی می گوید باننجون حتی سر قبراقام هم نمی تونم برم ...خائنین دیگر جز لانه هایشان نمی توانند افتابی شوند مردم خودشان دادگاه خیابنی برایشان درست کرده اند بگذارید قوه قضائیه کاری به نه مفسدان اقتصادی فرزند هاشمی ونه جنایتکاران اشوبگر فرقه ضاله سبز اموی کاری داشته باشد مردم بهترین دادگاه را در نظر دارند.....
نا شناس 23 خرداد 1389
آقای ابراهیمی شما توان محاکمه رانت خوار بزرگ مطبوعاتی مازندران را بواسطه نسبت او به یکی از مسیولین نداری چون به آن فرد بدهکاری که شما را فرماندار تنکابن کرد حالا سخن از محاکمه موسوی به میان می آوری . بله موسوی باید بخاطر فتنه هایش محاکمه شود و غلامیان هم باید به خاطر رانت خواریش و تو هم بخاطر دست روی دست گذاشتن .....
نا شناس 23 خرداد 1389
بصیرت داشته باشید فتنه گر اصلی اون کسی هست که 31 سال منتظر چنین روزی بود دنبال روحانی ای بگردید که قبل از انقلاب ،مخالف امام بود بعد انقلاب با امام همراهی نکرد اما یک دفعه بعد از فوت ایشان به هیجان آمد موسسه آموزشی درست کرد و خیلی هم دلش می خواست رییس خبرگان بشه و... آره اونه که خیلی دلش می خواست فرزندان حضرت امام خمینی ره در هر دو جناح بزرگ کشور به جان هم بیافتند تا مثل انگلیسی ها زمان حکومت مثلا اسلامی اش را بر اختلافات ما تعیین کند. بصیرت داشته باشید.
ز- م ساری 24 خرداد 1389
آقای ابراهیمی سلام لطفا" میانه رو باش و از افراط و تفریط حذر کن چون انقلاب ما نیازمند پالایش بسیار عظیمی بود که باید در طی سه دهه از عمر انقلاب این پالایش بین دوستاران خط امام و رهبری و بالعکس که با کد ملی مشترک دارای برچسب شبیه به هم بودند مشخص می شد. که مصداق این شعر می باشد آنهایی که در این پالایش سقوط کردند. ( همه کارم زخودکامی به بدنامی کشید آخر - کجا در پرده شد رازی کز او سازند محفل ها).
آقای ابراهیمی آیا شما می دانید جریانات اخیر یک امتحان بسیار سخت بود . در یک امتحان مردودی هست ، قبولی ، رکود هم هست. ریشه این امتحان برمی گردد به این که جهان در حال تعقییر و تحولی عظیم است. و قرار است به خواست خدا در نهایت حکومت صالحان طنین انداز جهان و جهانیان شود. با کمک یار بر حق حجت خدا امام زمان (عج) .
پس با پالایشی عظیم یاران بی بصیرت با طرحهای ساختگی باید از این غربال خارج شوند چون خطرناکند و مانند کوفیان در مسجد با شمشیر با توجیح فقط هوس بر سر مبارک فرود می آورند.
آیا حکایت 313 نفر را می دانید. البته اگر به داستانهای قران علاقه مند باشید باید بدانید که طالوت در پالایش سربازان خود از یک نهر آب مدد جوست و از این نهر آب به مقداری خوردند. به اندازه یک مشت فقط آب خوردند. و بقیه که خود را از اب سیرآب کردند. جزء سقوط و حذف شده ها بودند. و فقط 313 نفر بودند که اب نخوردند. و امام زمان (عج) هم باید با 313 نفر سرباز خالص شروع به قیام و برپایی عدالت کند.
نصیحتی به شما مسئولین: اگر بر سر رودخانه قدرت قرار گرفته اید فقط یک مشت آب بخورید عیب ندارد اما اگر کسی قدرت طلبی کرد خیلی زود حذف می شود.
در ضمن خواننده محترم اگر می خواهی حق را بشناسی نمی توانی بگویی چون آقای فلان مسئول این حرف را زده است پس حق است. باید حق را شناخت و بعد افراد را از روی حق بشناسید. شناختن حق از روی اشخاص باطل است و دیگری شناختن اشخاص از روی حق که این حق است. اول انسان باید حق را بشناسد و از روی این شناخت اهل حق را بشناسد. و حق هم در غالب قانون فعلا در کشور جاری است نه اشخاص دارای سمت امانی. و من الله توفیق
نا شناس 24 خرداد 1389
در حالي كه معلم اخلاق كابينه مي گويد كساني كه سالگرد پيروزي خودشان در انتخابات را جشن مي گيرند از ما نيستند چراكه مسووليت بار سنگيني است كه مردم بر دوش خدمتگزاران خود مي گذارند، اين آقايان از چه كسي دستور مي گيرند؟ از بيت المال استفاده كرده و بنرهاي مختلف در ابعاد آنچناني در سطح شهر نصب مي كنند و در محمودآباد جشن مي گيرند؟
به چه قيمتي ؟ اين مسووليت به كامتان شيرين باد!!!!
نا شناس 24 خرداد 1389
آيا آقاي هادي ابراهيمي نبايد محاكمه شوند كه روزانه دهها نيرو را بدون آزمون جذب ادارات و سازمان ها كرده در حالي كه از يك خانواده سه الي چهار نفر فارغ التحصيل نمي توانند جايي مشغول كار شوند؟ اين است اطاعت از دولت عدالت محور؟ آيا براستي آقاي دكتر احمدي نژاد از اين بي عدالتي ها خبر دارد؟
نا شناس 24 خرداد 1389
سری به کتاب " مستر هنفر" بزنید بخصوص صفحه48
نا شناس 24 خرداد 1389
رییس قوه قضاییه این حرفها رانمی زند این شیوه بد دفاع کردن ازانقلابی هست که اقای ابراهیمی ندیده این روش اسطوره سازی است واقعا شمافرهنگ رقابت رابلدید اینه گفتمان حاکم بردولت کریمه هرچند شماراازسیاستهای دولت جدامیدانم اماخیلی زود ازاین پست بخاطرتندروهای شخصی برداشته میشی دلم میسوزد
مهدی آرام نژاد 24 خرداد 1389
سلام
نطفه ی فتنه سخنان محمود بود او را اگر دوستانش شهید !!!نکنند در آینده به خاطر اتلاف فرصتها و محرک آشوبها محاکمه خواهند کرد.البته اگر تا آن موقع
راه امام ره را مدفون نکنند / یا علی
نا شناس 24 خرداد 1389
سایت شمال نیوز از عکس زیبایی که از سید مظلوم به نمایش گذاشتید ممنویم و این حرف من باعث نشود که عکس را بردارید و اینجانب را که از خارج کشور تماس می گیرم از دیدار یار محروم کنی. راجع به سخنان معاون سیاسی بر او حرجی نیست یک زمان کاندیدای ریاست جمهوری شد و علت آن را در مصاحبه شکستن رای خاتمی اعلام کرد ایشان دوست دارد با فحش دادن به بزرگان اظهار بزرگی کند ولی نمی داند که از کوزه همان برون تراود که در اوست. لطفا کامنت را پخش کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.